Наші тарифи
- Інтернет
- Оптичний Інтернет
(працює без світла)
- check Швидкість до 50 Мбіт/c
- check Безлімітний трафік
- check Симетричний канал
- check Статична IP-адреса
- check Рекомендовано до 3-х користувачів
- check Швидкість до 100 Мбіт/c
- check Безлімітний трафік
- check Симетричний канал
- check Статична IP-адреса
- check Рекомендовано до 8-ми користувачів
Підключення - БЕЗКОШТОВНО*!
*за умови внесення авансового платежу в розмірі 300 грн., який повністю зараховується на Ваш особовий рахунок і розподіляється відповідно до тарифу, який Ви обрали.
Підключення за допомогою витої пари (Ethernet). В деяких районах також працює без світла.
Наразі ми працюємо над стабілізацієй доступу до мережі Інтернет встановлюючи аккумулятори на технічних майданчиках, щоб надавати можливість доступу до мережі Інтернет в період відключення світла.
Всі тарифні плани є безлімітними, обмежуються тільки максимальною швидкістю завантаження і не обмежуються обсягом завантаженої інформації. У всіх тарифах зазначено максимальну швидкість доступу до мережі Інтернет. Реальна швидкість доступу залежить від кінцевого обладнання абонента.
- check Швидкість до 100 Мбіт/c
- check Безлімітний трафік
- check Симетричний канал
- check Статична IP-адреса
- check Рекомендовано до 8-ми користувачів
- check Швидкість до 300 Мбіт/c
- check Безлімітний трафік
- check Симетричний канал
- check Статична IP-адреса
- check Рекомендовано до 15-ти користувачів
Оптичний Інтернет - підключення по технології PoN, оптичне волокно в квартиру або приватний будинок.
Працює навіть коли навколо намає електрики, наприклад від Powerbank.
Можливість підключення у Вашому районі та вартість підключення уточнюється у менеджера.
Перший місяць послуги Інтернет - у подарунок (під подарунком мається на увазі придбання послуги за 1 гривню).
Всі тарифні плани є безлімітними, обмежуються тільки максимальною швидкістю завантаження і не обмежуються обсягом завантаженої інформації. У всіх тарифах зазначено максимальну швидкість доступу до мережі Інтернет. Реальна швидкість доступу залежить від кінцевого обладнання абонента.
Найпоширеніші питання:
-
Чи налаштують мені моє обладнання?
Так. При першому підключенні ми безкошковно налаштуємо Вам Ваше обладнання (роутер, компьютер чи ноутбук).
-
Скільки коштує виклик майстра?
Якщо проблема у Вашій зоні відповідальності (наприклад, збилися налаштування роутера) виклик майстра буде коштувати 50 грн.
Сам ремонт (наприклад те ж налаштування роутера) у суму виклику майстра - не входить (ціна залежить від типу ремонта, але вона буде обов'язково повідомлена до виконання робіт).Якщо проблема у нашій зоні відповідальності (наприклад, порвали кабель на стовбі) виклик майстра безкоштовний.
-
Як відбувається перехід в інший тарифний план?
Швидкий і простий варіант - через особистий кабінет. Спочатку Вам необхідно авторизуватися на stat.cloudnet.dp.ua.
Після успішної авторизації Ви потрапите на сторінку, яка містить дані про Ваш баланс і наявні сервіси.Для зміни тарифного плану Вам необхідно пройти у пункт «Послуги і тарифи», і далі обрати пункт «Тарифні плани».
У вікні, що відкрилося, потрібно обрати зі списку тарифний план, на який Ви бажаєте перейти, після чого натиснути кнопку «Замовити зміну тарифу».Також Ви можете подати заявку на зміну тарифного плану зателефонувавши за номером: (097)-670-45-45, (095)-670-45-45.
Зміна тарифного плану відбувається через 30 днів, після формування заявки.
-
Якщо в мене не працює Інтернет, що мені робити?
Якщо у Вас відсутній Інтернет, дзвоніть до цілодобової технічної підтримки за наступним номером: (097)-670-45-45, (095)-670-45-45.
-
Як відбувається списання грошей за послуги?
З моменту підключення з Вашого Особового Рахунку починає зніматися абонплата, щодоби, рівними частками з розрахунку:
(Щомісячна абонплата) / (Кількість днів у поточному місяці).
Сума грошей, що залишається на рахунку на момент початку нового місяця, не обнуляється, а переноситься на наступний період. -
Що робити якщо забув дані до особистого кабінету?
Якщо у Вас забули особисті дані для входу у особистий кабінет, дзвоніть до цілодобової технічної підтримки за наступним номером: (097)-670-45-45, (095)-670-45-45.