Наші тарифи

  • Інтернет
  • Оптичний Інтернет
    (працює без світла)
Лайт
усього 100 грн/міс
  • check Швидкість до 50 Мбіт/c
  • check Безлімітний трафік
  • check Симетричний канал
  • check Статична IP-адреса
  • check Рекомендовано до 3-х користувачів
Популярний
Максі
усього 150 грн/міс
  • check Швидкість до 100 Мбіт/c
  • check Безлімітний трафік
  • check Симетричний канал
  • check Статична IP-адреса
  • check Рекомендовано до 8-ми користувачів


Підключення - БЕЗКОШТОВНО*!
*за умови внесення авансового платежу в розмірі 300 грн., який повністю зараховується на Ваш особовий рахунок і розподіляється відповідно до тарифу, який Ви обрали.

Підключення за допомогою витої пари (Ethernet). В деяких районах також працює без світла.
Наразі ми працюємо над стабілізацієй доступу до мережі Інтернет встановлюючи аккумулятори на технічних майданчиках, щоб надавати можливість доступу до мережі Інтернет в період відключення світла.

Всі тарифні плани є безлімітними, обмежуються тільки максимальною швидкістю завантаження і не обмежуються обсягом завантаженої інформації. У всіх тарифах зазначено максимальну швидкість доступу до мережі Інтернет. Реальна швидкість доступу залежить від кінцевого обладнання абонента.

Популярний
Оптичний-100
усього 200 грн/міс
  • check Швидкість до 100 Мбіт/c
  • check Безлімітний трафік
  • check Симетричний канал
  • check Статична IP-адреса
  • check Рекомендовано до 8-ми користувачів
Оптичний-300
усього 300 грн/міс
  • check Швидкість до 300 Мбіт/c
  • check Безлімітний трафік
  • check Симетричний канал
  • check Статична IP-адреса
  • check Рекомендовано до 15-ти користувачів


Оптичний Інтернет - підключення по технології PoN, оптичне волокно в квартиру або приватний будинок. Працює навіть коли навколо намає електрики, наприклад від Powerbank.
Можливість підключення у Вашому районі та вартість підключення уточнюється у менеджера.
Перший місяць послуги Інтернет - у подарунок (під подарунком мається на увазі придбання послуги за 1 гривню).

Всі тарифні плани є безлімітними, обмежуються тільки максимальною швидкістю завантаження і не обмежуються обсягом завантаженої інформації. У всіх тарифах зазначено максимальну швидкість доступу до мережі Інтернет. Реальна швидкість доступу залежить від кінцевого обладнання абонента.

Найпоширеніші питання:

  • Чи налаштують мені моє обладнання?

    Так. При першому підключенні ми безкошковно налаштуємо Вам Ваше обладнання (роутер, компьютер чи ноутбук).

  • Скільки коштує виклик майстра?

    Якщо проблема у Вашій зоні відповідальності (наприклад, збилися налаштування роутера) виклик майстра буде коштувати 50 грн.
    Сам ремонт (наприклад те ж налаштування роутера) у суму виклику майстра - не входить (ціна залежить від типу ремонта, але вона буде обов'язково повідомлена до виконання робіт).

    Якщо проблема у нашій зоні відповідальності (наприклад, порвали кабель на стовбі) виклик майстра безкоштовний.

  • Як відбувається перехід в інший тарифний план?

    Швидкий і простий варіант - через особистий кабінет. Спочатку Вам необхідно авторизуватися на stat.cloudnet.dp.ua.
    Після успішної авторизації Ви потрапите на сторінку, яка містить дані про Ваш баланс і наявні сервіси.

    Для зміни тарифного плану Вам необхідно пройти у пункт «Послуги і тарифи», і далі обрати пункт «Тарифні плани».
    У вікні, що відкрилося, потрібно обрати зі списку тарифний план, на який Ви бажаєте перейти, після чого натиснути кнопку «Замовити зміну тарифу».

    Також Ви можете подати заявку на зміну тарифного плану зателефонувавши за номером: (097)-670-45-45, (095)-670-45-45.

    Зміна тарифного плану відбувається через 30 днів, після формування заявки.

  • Якщо в мене не працює Інтернет, що мені робити?

    Якщо у Вас відсутній Інтернет, дзвоніть до цілодобової технічної підтримки за наступним номером: (097)-670-45-45, (095)-670-45-45.

  • Як відбувається списання грошей за послуги?

    З моменту підключення з Вашого Особового Рахунку починає зніматися абонплата, щодоби, рівними частками з розрахунку:
    (Щомісячна абонплата) / (Кількість днів у поточному місяці).

    Сума грошей, що залишається на рахунку на момент початку нового місяця, не обнуляється, а переноситься на наступний період.

  • Що робити якщо забув дані до особистого кабінету?

    Якщо у Вас забули особисті дані для входу у особистий кабінет, дзвоніть до цілодобової технічної підтримки за наступним номером: (097)-670-45-45, (095)-670-45-45.