Шановний абонент, для налаштування Інтернет-з'єднання на ОС Windows 8, будь-ласка, дотримуйтеся вказівок в інструкції з налаштування які зазначені нижче:

У нижній панелі Вашого комп'ютера знайдіть значок «Мережеві підключення»:

Натисніть на нього лівою кнопкою мишки, після чого в меню що розкрилося оберіть «Центр керування мережами і загальним доступом»:

Якщо Ви не можете знайти значок «Мережеві підключення», для налаштування VPN-з'єднання необхідно зайти в панель керування.
Для цього натисніть правою кнопкою миші в панелі «Пуск», натисніть внизу праворуч кнопку «Всі додатки»:

У меню додатків натисніть «Панель керування»:

На панелі керування клацніть значок «Мережа та Iнтернет»:

Далі оберіть пункт «Центр керування мережами і загальним доступом»:

У лівій частині вікна, що з'явилося у меню «Центр керування мережами і загальним доступом», обираєте пункт «Зміни параметрів адаптера»:

У вікні «Налаштування параметрів адаптера» знайдіть значок «Ethernet» (або ще може називатися «Підключення по локальній мережі») і натисніть на ньому правою кнопкою миші. В меню, що відкрилося оберіть пункт «Властивості»:

Ви повинні побачити вікно «Ethernet: властивості».
У списку «Зазначені компоненти використовуються цим підключенням:» відключіть пункт «IP версії 6 (TCP/IPv6)», далі оберіть мишкою «IP версії 4 (TCP/IPv4)» та натисніть кнопку «Властивості»:

У вікні «Властивості: IP версії 4 (TCP/IPv4)» налаштуйте Ваше з'єднання з локальної мережі згідно з додатком до договору:
- «Використовувати наступну IP адресу» - вкажіть IP-адресу, маску підмережі та основний шлюз (див. додаток до договору);
- «Використовувати наступні адреса DNS-серверів» - вкажіть IP-адресу, маску підмережі та основний шлюз (див. додаток до договору).
TCP/IP налаштований, тепер натисніть кнопку «OK».

Перевірте підключення до мережі Інтернет (відкрийте браузер та спробуйте зайти, наприклад, на youtube.com)

Якщо Вам не вдалося налаштувати Інтернет-з'єднання, зверніться до цілодобової служби підтримки за телефонами:
(097)-670-45-45, (095)-670-45-45.